Солюшн центри
Солюшн центр (СЦ) - це найкращий інструмент для орієнтування споживача у торговій точці. Залежно від специфіки, можливостей та розміру магазину, набір комплектуючих, що входять до навігації, може включати від невеликих пластикових стоперів, до інноваційних мультимедійних дисплеїв. Стандартний СЦ включає:
- світлодіодне підсвічування продукту; - стоппера, для розбиття всієї викладки на зони (категорії);
- Шелфтокера - служать як покажчик на торгові марки;
- Лайтбокси, для підкреслення преміальності.
Солюшн центр, тобто комплексне оформлення торгового простору - ключова ланка в ланцюжку формування лояльності клієнта та збільшення обсягів продажів. Від дизайну інтер'єру торгової точки та його втілення багато в чому залежить успіх побудови ефективних комунікацій із покупцями. Оригінальний, незабутній і просто красивий торговий простір, за даними незалежних досліджень, сприяє зростанню купівельної активності. Важко не погодитися з тим, що робити покупку набагато приємніше в красивому зовнішньому і зручному магазині, однак, він повинен бути не тільки красивим на вигляд, але й ефективним з точки зору стимулювання продажів.