Дисплеї, стійки

Дисплей – (від display – демонструвати) – рекламна конструкція для презентації товару, його демонстрації чи продажу. Використовується для привернення уваги потенційних споживачів до продукції в торгових залах, виставкових чи презентаційних приміщеннях, у місцях харчування (барах, ресторанах, кафе) та відпочинку (готелі, готелі, дискотеки, спортклуби тощо). Дисплей відображає фірмову символіку, має специфічні функціональні особливості щодо демонстрації та викладання продукції. Цей вид POS матеріалів дозволяє встановити візуальну комунікацію між виробником та споживачем, стимулює запам'ятовуваність бренду та підвищує впізнаваність марки, спонукає споживача до прийняття рішення про покупку безпосередньо у місцях продажу.
 
Види дисплеїв.
 
Преміальний дисплей – рекламна конструкція з використанням дорогих матеріалів, наприклад, прозорі (кольорові) акрили, із застосуванням лайтбоксів, підсвічування полиць – боковин, з використанням теле – аудіо апаратури, з наданням руху елементам конструкції (навколо осі) тощо.
 
Торгова стійка - рекламна конструкція, зазвичай, стелажного типу, де розміщується товар продажу. Торгові стійки найчастіше застосовуються для довгострокового використання, при цьому передбачається зміна носіїв рекламної інформації, зміна висоти та кількості полиць чи інших типів накопичувачів. Оформляються рекламними панелями, шовфтокерами та іншими видами POS. Це один із найефективніших видів POS матеріалів.