Прикасові дисплеї, модулі
Прийшовши в магазин, людина, як правило, купує ті продукти, які були заплановані і яких вона зараз потребує. Однак є такі товари, що купуються спонтанно, так звана імпульсна покупка. Найчастіше це відбувається стоячи біля каси, де покупець у середньому проводить 5-10 хвилин. Він мимоволі вивчає виставлений товар, і якщо він грамотно презентований, набуває його. Саме тому прикасова зона є важливою частиною будь-якої торгової зали. Якісне прикасове обладнання може у кілька разів підвищити рівень продажів та залучити більшу кількість покупців. Як правило, прикасові торгові дисплеї встановлюють перед чи за стрічкою касового транспортера. Їхня мета – простимулювати імпульсні покупки. На них розкладають всілякі дрібні товари: жувальні гумки, цигарки, запальнички, шоколадні батончики, льодяники, вологі серветки та інше. Там також виставляють сезонні товари. Найяскравіший приклад – мінеральна вода та соки, які такі популярні в літню спеку. Що ж до магазинів одягу, то в них до товарів імпульсного попиту належить галантерея та біжутерія.