Промо-дисплеї
Промо-дисплей – тимчасовий дисплей, оформлений повнокольоровим друком та виготовлений із пластику або картону. Призначений для експонування рекламного продукту в рамках акції. Він може бути орієнтований на роботу в присутності представника компанії, так і на автономне просування товару або послуги. Він може бути підлоговим або настільним, ефективний для привернення уваги потенційних покупців та збільшення обсягів продажу. Рекламні промостійки вважаються найпопулярнішим видом мобільного обладнання, що застосовується у сфері реклами. На даний момент рекламні промостійки знайшли широке застосування під час дегустації, виставки, презентації, ярмарку та розпродажу товарів. Промо-матеріали (промо-стіл) застосовуються на торгових майданчиках, а також у торгових залах. Стійки для промо-акцій мають високу компактність, що дозволяє ефективно застосовувати для організацій рекламних заходів. Щоб зібрати чи транспортувати промо-столи, не потрібно мати особливих навичок або професійної підготовки. Їхня перевага – простий монтаж, невибагливий догляд, легкість перевезення.
POS матеріал у вигляді дисплея підлогового або вітринного типу. Тестер-стенд призначений для тестування товару покупцем. Даний вид POS матеріалів особливо ефективний для просування косметики, засобів для догляду за тілом та парфумерії. Тестер-стенд конструктивно включає дзеркало, джерело зовнішнього світла, висувні полиці, а також невеликий стік товару. Для виготовлення тест-стенду використовуються матеріали преміального класу.